Friday, March 18, 2011

melako umah santai den :D


asslammualaikum,uhh ampunkan beta kawan2 sekalian..sesangatt la busy bulan 3 ni..almaklumlah bulan mcmni la busy ngan xtvt uitm, praktikal, test+kuiz n 'many more'..

ececei...ate tetibe teman speaking english pulokk..huhuhu
so today,mase untuk berguling2 tu amatlah pnjng,dengan pantas gue menggunakan pluang yang ade untuk 'mengupload' n 'megupdated' segala xtvt gue spnjang bulan ini..hmmm actualy agak terlambat nk bercerita,tpi x po lah..huhuh anyway,bulan lepas gue n family n abng sam (merngkap buah ati kak ngah) n kak mira (merangkap mkwe abng) pulang ke umah kami di melaka..hasrat dihati untuk bersntai bersame sedare mare n ber bbq sepanjng mlam..ohh x dpt dilupekn sungguh..nyummy2~

kak mira wif batrisya yang kiut~

acara memasang bara 4 bbq!

sambut bufday kedua duanya skali :)


- Sedare mare yg hadir dan memeriahkan suasana -

pak ndak family's

gelagat tok anor,bekas ahli bina badan negara . .wow!! huhuhu

my nenek yg gelak sakan..heheheh

uhh mereka2 yg brsama pendamping masing2..
huhuhu so gue aje yg kena membawa diri..
xpe,gue pun ade pendamping what..x caye nengok ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


TAAAADDDDAAAA~!!!

bawak lari batrisya masukk bilik,kunci (x nak bgi orang jumpa)..cium2 n peluk2 puas2...
gerammnyer gue ngan ini budakkk...comei!!!!


p/s: kalau ke melaka jomputlah datng umah den,x jauh mano ei..dokat jo..huhuhuh









No comments:

Post a Comment